دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

Buzzoid بهترین دنبال کنندگان اینستاگرام در بازار را ارائه می دهد. معاملات ما را بررسی کنید

اگر به دنبال به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر برای نام تجاری خود و افزایش تعداد پیروان خود هستید ، دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را از Buzzoid خریداری کنید. ما قول می دهیم فوراً دنبال کننده های اینستاگرام باکیفیت را تحویل دهیم (به هیچ رمز عبوری لازم نیست!)

آماده خرید دنبال کننده های اینستاگرام خود هستید؟
دنبال کنندگان بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. دنبال کنندگان اینستاگرام خود را از Buzzoid خریداری کنید ، و تماشای نمایه اینستاگرام خود را به رسمیت شناختن ، دید و نوردهی بیشتری کسب کنید.

Buzzoid - ارائه دهنده شماره یک اینستاگرام شما
1،000،000 مشتری خوشحال نمی تواند اشتباه باشد!

چرا باید دنباله های اینستاگرام را بخرم؟

چگونه افراد واجد شرایط هستند؟

معمولا چقدر طول می کشد؟

آیا دنبال بسیاری از افراد دنباله دار تجارت من هستند؟

چرا ما را انتخاب کنید؟

آیا می توانم حساب خود را تحریم کنم؟

https://flwland.com/buy-instagram-followers/
https://buzzoid.com/

  • ۰
  • ۰

1. برنامه داشته باشید و یک تقویم محتوایی پر از ایده های عالی ایجاد کنید
هنگام نوشتن محتوا ، ما بیش از ایده ها ، تحویل و بهینه سازی تلاش می کنیم.

وقتی عکس و فیلم را در حساب اینستاگرام یک کسب و کار یا مارک به اشتراک می گذاریم ، تفاوتی نخواهد داشت.

وقت خود را صرف ایده پردازی ایده های محتوای هوشمندانه کنید که با فصل ها ، تعطیلات ، رویدادهای آینده کسب و کار شما و (مهمتر از همه) اهداف کلی بازدید و فروش شما هماهنگ است.

همچنان که ایده ها به ذهن شما خطور می کند ، می توانید به صورت خودجوش انعطاف پذیر باشید و پست ارسال کنید.

اما داشتن یک کتابخانه ایده و یک برنامه (آزمایشی) شما را به جای تلاش برای ارسال مطلبی ، از بازی جلو می اندازد.

بسته به شغل خود ، می توانید چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست ارسال کنید.

یک طرح محتوای اینستاگرام تهیه کنید و به آن پایبند باشید.

2. فقط تصاویر و فیلمهای خوش آهنگ ارسال کنید + مطمئن شوید که آنها در کانون توجه هستند
چگونه می توان فالوور اینستاگرام را بدست آورد

فقط در هنگام ارسال به اینستاگرام از عکس ها و فیلم های با کیفیت استفاده کنید.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
منظور من از کیفیت بالا ، عکسهای شفاف و بدون پیکسل است.

اینستاگرام ، بیش از هر چیز دیگری ، یک بستر بصری است.

دیگر جایی برای عکسهای تار نیست.

یا تصاویری که بخشی از تصویر قطع شده است.

خوب ، نیازی به استاندارد BBC یا National Geographic نیست. اما باید در کانون توجه باشد.

محتوای بی کیفیت هیچ جذابیتی نخواهد داشت.

حتی ممکن است برای برخی از پیروان شما هزینه داشته باشد.

3. با فیلترها و ابعاد مختلف آزمایش کنید
صرف این که یک شغل هستید به این معنی نیست که نمی توانید با فیلترها سرگرم شوید و از ابعاد مختلف استفاده کنید.

برعکس ، شما باید از فیلترها روی محتوای خود استفاده کنید.

هرچه عکس های شما خلاق ، اصیل و فریبنده تر باشد ، احتمال اشتراک و پیگیری حساب شما در افراد بیشتر است.

می توانید یک قدم جلوتر بروید و برنامه های ویرایش عکس را بارگیری کنید تا عکس های خود را حتی بیشتر لمس کنید.

تا آنجا که ابعاد پیش می رود ، احساس سقوط در میدان نکنید - از گزینه های منظره و پرتره نیز استفاده کنید.

توصیه های شخصی خود را در 3 مرحله آسان دریافت کنید.
با گزارش رایگان ما ، مناطق را برای بهینه سازی تبلیغات Microsoft Ads خود به سرعت شناسایی کنید.

اکنون ادعا کنید
تبلیغات
ابعاد را خودتان آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بهترین عملکرد را برای شما دارد.

4. برای تغذیه تحقیقات پرسونا از اینستاگرام آنالیز استفاده کنید
با یک حساب تجاری Instagram (که رایگان است) ، به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی پیدا خواهید کرد که نشان می دهد مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند.

از این داده ها برای بهینه سازی برنامه ارسال خود استفاده کنید.

اینستاگرام همچنین به شما اطلاعاتی در مورد سن ، جنسیت و محل تجزیه و تحلیل مخاطبان خود می دهد ، که می تواند یک نقطه شروع برای انجام تحقیقات شخصی باشد.

5- افرادی را که با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند در عکس های خود نشان کنید
روش دیگری که توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند کشف می شود این است که حساب های مربوطه را برچسب گذاری کنید تا در خبرمایه برچسب خورده آنها نشان داده شوید.

اگر صاحب یک استودیوی تناسب اندام هستید و بعد از کلاس زومبا عکس دسته جمعی می گیرید ، تک تک کسانی که در عکس هستند را برچسب گذاری کنید. در همه فیدهای دارای برچسب آنها جمع خواهد شد.

پیروان آنها (برخی از کسانی که احتمالاً علائق مشابهی دارند) پست را می بینند و استودیوی شما را کشف می کنند.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
این استراتژی در مورد سایر حسابهای تجاری و تجاری نیز اعمال می شود.

به عنوان مثال ، اگر عکاس عروسی هستید ، بهترین روش این است که فروشندگان را از یک عروسی در عکس های خود برچسب گذاری کنید.

به عنوان مثال یک عکس از پذیرایی ، به طور بالقوه می تواند یک DJ ، شیرینی پزی ، برنامه ریز عروسی و مکان عروسی را که در همان عکس برچسب گذاری شده است نشان کند.

این برای همه مشاغل درگیر خوب است: هر کدام بیشتر در معرض دید قرار می گیرند و منجر به کشف بیشتر عروس های آینده برای فروشندگان می شوند - این احتمال وجود دارد که اگر کسی به دنبال اینستاگرام برای مکان عروسی است ، احتمالاً به دنبال یک عکاس و بسیاری دیگر از فروشندگان مرتبط.

اگر می توانید کانون توجه را به اشتراک بگذارید و دیگران را برچسب گذاری کنید ، این کار را انجام دهید.

این دایره به عقب بازمیگردد تا دنبال کنندگان و سرنخ های بیشتری در اینستاگرام برای شما به ارمغان بیاورد.

6. بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام خود را با هشتگ های مارک دار و CTA
نحوه به دست آوردن دنبال کنندگان اینستاگرام از بیوگرافی شما برای داشتن هشتگ های فراخوان برای عمل ، مارک های مارک دار و پیوند استفاده می شود که در جستجوی کاربران جدید اینستاگرام یک معامله بزرگ است.

این بخشی است که در آن کاربران متوجه می شوند شما یا نام تجاری شما چه کسانی هستند و آیا شما را دنبال می کنند.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
با این حال ، خواهش نکنید ، ناامید کننده به نظر نرسید ، یا به نظر نمی رسد هرزنامه است.

به عنوان مثال ، "افرادی که مرا دنبال می کنند را دنبال نکنید" را وارد نکنید. در بیوگرافی شما

شما می خواهید به کاربران اطلاع دهید که شما کی هستید و چرا آنها باید شما را دنبال کنند.

در صورت لزوم مطمئن شوید که این بخش به روز شود.

اگر در حال اجرای مسابقه هستید ، می توانید آن اطلاعات را در Bio خود ذکر کنید.

7. در پست های خود س Askال کنید و CTA ها را در آن بگنجانید
چگونه فالوورهای اینستاگرام را بدست آوریم

در انتهای هر پست ، یک فراخوان روشن برای عمل یا س questionالی با هدف افزایش مشارکت درج کنید.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
CTA شامل مواردی از قبیل:

بیشتر بیاموزید - پیوند در بیو!
اگر می خواهید فیلم های بیشتری از این دست را ببینید ، دو ضربه سریع بزنید!
ما را دنبال کنید تا هرگز به روزرسانی را از دست ندهید.
همچنین می توانید س postالاتی را ارسال کنید.

8. در وب سایت و ایمیل خود پیوندی به اینستاگرام اضافه کنید
با اضافه کردن یک نماد اینستاگرام به پیوندهای اجتماعی خود ، یا قرار دادن محتوای اینستاگرام در سایت خود ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان و مشتریان موجود اینستاگرام شما را پیدا می کنند.

همچنین می توانید از طریق امضای ایمیل خود به حساب اینستاگرام مارک خود پیوند دهید.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
و از یک افزونه برای ارسال مستقیم آخرین پست های اینستاگرام خود به وب سایت خود استفاده کنید.

این می تواند یک روش عالی برای تبلیغ حساب جدید شما برای افرادی باشد که به طور منظم از سایت شما بازدید می کنند و مشتریان شما را تشکیل می دهند.

9. محتوای اینستاگرام خود را به فیس بوک و توییتر ارسال کنید
ارسال متقابل محتوای اینستاگرام به فیس بوک و توییتر می تواند کاربران را به سمت نمایه اینستاگرام شما سوق دهد.

کاربرانی که نمی دانستند شما در اینستاگرام هستید و شما را در سیستم عامل های دیگر دنبال می کنند ، متوجه می شوند که شما در اینستاگرام نیز هستید ، زیرا در پست یادداشت می شود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

می توانید تنظیمات خود را برای هر پست تنظیم کنید تا بصورت خودکار پست متقابل ارسال شود ، یا می توانید این کار را به صورت دستی برای پست های انتخاب شده انجام دهید.

10. برای افزایش دسترسی به برند ، مسابقات و کمپین ها را اجرا کنید
چگونه فالوورهای اینستاگرام را بدست آوریم

پس از شروع ایجاد یک پایگاه پیروان ، می توانید مسابقات و کمپین هایی را برگزار کنید که می تواند کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب کند.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
به عنوان مثال ، شما می توانید با اجرای یک مسابقه الهام بخش اینستاگرام ، به وب سایت خود مراجعه کرده و یا محصول خود را بفروشید.

یا می توانید از کاربران بخواهید که لایک کنند ، نظر بدهند ، از هشتگ خاصی استفاده کنند یا از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوست خود را نشان کنند.

وقتی از کاربران می خواهید یک دوست را برچسب گذاری کنند ، این نام تجاری و صفحه شما را در معرض دید بیشتر کاربران آنلاین اینستاگرام قرار می دهد.

این یک روش موثر برای افزایش آگاهی و دسترسی به نام تجاری شما و یک هک کلیدی برای چگونگی جذب بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام است.

11. به آنچه رقبا انجام می دهند نگاه کنید
بهترین روش دیگر برای چگونگی جذب فالوور در اینستاگرام این است که نگاهی به آنچه رقبا انجام می دهند بیاندازید و از آن بیاموزید.

تحقیق در مورد حساب های آنها ممکن است هشتگ هایی را که فکر نکرده اید ، تأثیرگذارانی که به آنها دسترسی نداشته اید یا سایر استراتژی هایی را که می تواند اطلاعات شخصی شما باشد ، نشان دهد.

همچنین ، توجه داشته باشید که کدام یک از پست های آنها بهترین عملکرد را دارد - این می تواند به عنوان سرنخ دیگری در مورد آنچه در حساب شما کار می کند ، باشد.

تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
12. تعامل در سراسر Instagram (دنبال کردن ، پسندیدن و نظر در مورد سایر پست ها)
با کاربرانی که به طور بالقوه نمایه شما را دوست دارند به طور استراتژیک درگیر شوید.

عملاً این به معنای تعامل با مشتریان بالقوه و متحدان برند است که از پسندیدن ، دنبال کردن و اظهارنظر متفکرانه در مورد پست های آنها استفاده می کنید.

با هشتگ های خود شروع کنید: روی هشتگهای متداول و مرتبط خود کلیک کنید تا دیگران را که محتوای مشابه ارسال می کنند کشف کنید.

همچنین می توانید برای یافتن محتوای مرتبط ، به قسمت Discover برنامه Instagram بروید.

عمل خوب دیگر تعامل با کسانی است که از قبل شما را دنبال می کنند.

آنها را دنبال کنید و محتوای آنها را نیز دوست داشته باشید.

هرچه بیشتر درگیر شوید ، در فیدهای دیگران بیشتر نشان داده می شوید و مورد توجه قرار می گیرید.

به علاوه ، این نشان می دهد شما یک حساب واقعی و معتبر هستید که به متقابل اعتقاد دارد! 

منبع https://flwland.com/buy-instagram-followers/

https://www.searchenginejournal.com/social-media/get-instagram-followers/#close

  • ۹۹/۰۶/۱۴
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی