دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

Buzzoid بهترین دنبال کنندگان اینستاگرام در بازار را ارائه می دهد. معاملات ما را بررسی کنید

اگر به دنبال به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر برای نام تجاری خود و افزایش تعداد پیروان خود هستید ، دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را از Buzzoid خریداری کنید. ما قول می دهیم فوراً دنبال کننده های اینستاگرام باکیفیت را تحویل دهیم (به هیچ رمز عبوری لازم نیست!)

آماده خرید دنبال کننده های اینستاگرام خود هستید؟
دنبال کنندگان بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. دنبال کنندگان اینستاگرام خود را از Buzzoid خریداری کنید ، و تماشای نمایه اینستاگرام خود را به رسمیت شناختن ، دید و نوردهی بیشتری کسب کنید.

Buzzoid - ارائه دهنده شماره یک اینستاگرام شما
1،000،000 مشتری خوشحال نمی تواند اشتباه باشد!

چرا باید دنباله های اینستاگرام را بخرم؟

چگونه افراد واجد شرایط هستند؟

معمولا چقدر طول می کشد؟

آیا دنبال بسیاری از افراد دنباله دار تجارت من هستند؟

چرا ما را انتخاب کنید؟

آیا می توانم حساب خود را تحریم کنم؟

https://flwland.com/buy-instagram-followers/
https://buzzoid.com/

  • ۰
  • ۰

1. Swiggy (2018)
سیستم عامل های سفارش و تحویل آنلاین مواد غذایی در سال های اخیر شاهد افزایش سریع محبوبیت بوده و در سال 2018 ، بزرگترین چنین سیستم عامل در هند ، Swiggy ، برای گسترش دامنه خود و همچنین افزایش نصب های تلفن همراه خود ، برای یک کمپین مستقر در Instagram Stories به اینستاگرام رفت. برنامه

این برند در استفاده از ویژگی های Instagram's Stories برای مبارزات انتخاباتی خود هوشمندانه عمل کرد و تصاویر زیبا و خوشمزه ای از آب و هوا را به نمایش گذاشت. همچنین CTA هایی مانند "اکنون نصب شود" و پیام هایی برای آگاهی کاربران موجود و احتمالی برنامه از مشوق هایی مانند "تخفیف 33٪" وجود داشت.

این کمپین به مدت سه ماه به طول انجامید و نتایج باورنکردنی بود ، زیرا این برند موفق شد نصب برنامه خود را 17٪ افزایش دهد و همچنین هزینه های بازاریابی خود را برای نصب برنامه 30٪ کاهش دهد. Swiggy همچنین شاهد افزایش سریع بازدید وب سایت خود بود که به لطف کمپین 30٪ افزایش یافت. از نظر افزایش مشتری خود ، Swiggy به طور موثر حضور خود را در 15 شهر در طول و عرض هند افزایش داد.

اگر در تجارت مواد غذایی هستید ، این کمپین چیزهای زیادی برای آموزش دارد ، زیرا نشان می دهد که چگونه تصاویر موثر غذا می تواند در ایجاد انگیزه برای اقدام علاقه مندان موثر باشد ، به ویژه اگر تصاویر با تخفیف و پیشنهادات جذاب همراه باشد.

2. Mothercare (2019)
Mothercare ، خرده فروش شماره یک مراقبت از کودک در انگلستان ، کمپین #BodyProudMums خود را در سال 2019 آغاز کرد و حول محور مادرانی بود که در برابر فشارهای اجتماعی که پس از زایمان شکل نمی گیرند ، خم نمی شوند.

این کمپین نه تنها در انگلیس بلکه در سراسر جهان با موفقیت همراه بود ، مادران جدید با هشتگ #BodyProudMums بدن خود را پس از بارداری و نوزادان خود با افتخار نشان دادند. دسته رسمی Insta Mothercare بهترین عکس های به اشتراک گذاشته شده با استفاده از هشتگ را به اشتراک گذاشته است.

البته صحبت در مورد یک مسئله اجتماعی که مردم از آن آگاه هستند اما دوست ندارند از آن صحبت کنند می تواند انتقاداتی را به همراه داشته باشد و برخی از منتقدان تحت تأثیر کمپین قرار نگرفتند. با این وجود ، در مجموع ، موفقیت این کمپین می تواند بازاریابان مشتاق Insta را بیاموزد که اگر می خواهید توجه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام خود را داشته باشید ، ایجاد یک کمپین پیرامون یک مسئله اجتماعی می تواند موثر باشد. داستانهایی که از مادران سراسر جهان نقل شده است نیز بر ضرورت آلی نگه داشتن کمپینها تأکید دارند.

3. ژیلت (2019)
در ژانویه 2019 ، ژیلت کمپین #thebestamancanbe خود را راه اندازی کرد و این روش نام تجاری آرایش مردان برای پاسخگویی به حمایت روزافزون از جنبش فمینیستی #metoo بود. جنبش #metoo در تشویق صدای زنان در سراسر جهان به ویژه در مورد موارد سو abuse استفاده نقش مهمی داشت.

پاسخ ژیلت حول مردانگی سمی بود. این یک مثال دیگر بود که چگونه موضع گیری در مورد یک مسئله اجتماعی برجسته و مرتبط می تواند ارزشهای اصلی و اخلاقی یک برند را ارتقا دهد. این کمپین از آنجایی که از مارکی تهیه شد که محصولاتش همه برای استفاده آقایان در نظر گرفته شده تأثیر زیادی داشته است.

حتی اگر کمپین با انتقاد شدید از مخالفان # جنبش #metoo روبرو شد ، در کل استقبال از این کمپین مطلوب بود. در طول 24 ساعت پس از انتشار هشتگ بیش از یک میلیون بار استفاده شد.

پس از این کمپین ، بازاریابان بیشتری در Insta نظر خود را از طریق مارک های مربوطه خود به نمایش می گذارند. اگرچه نظرات قاطع در مورد موضوعات حساس اجتماعی ممکن است مخاطبان را دو قطبی کند ، اما در نهایت هویت یک مارک تجاری بسیار طولانی است.

ما به آرامی به سمت پایان سال 2020 در حال حرکت هستیم و کمپین هایی که در اینجا به آنها پرداخته ایم بدون شک نقش های بزرگی در کمپین های Insta ایفا کرده اند که امسال موج زده و سر به زیر گذاشته اند. با ورود به سال 2021 ، می توانید انتظار داشته باشید که مارک ها و مشاغل بیشتری ، بزرگ و کوچک ، ایده های ابتکاری بیشتری برای تعامل با مخاطبان هدف ارائه دهند.

با پایان دادن به این پست ، باید بگوییم که اینستاگرام هرگز به اندازه امروز یک ابزار بازاریابی قدرتمند نبوده است. به عنوان یک بازاریاب ، شما باید از بهترین ها در کسب و کار بیاموزید و کمپین شما در Insta تنها در مواقعی موفقیت آمیز خواهد بود که بتوانید از ویژگی ها و ایده های داخلی Insta از مارک های برتر برای ایجاد کمپین های به یاد ماندنی استفاده کنید. امیدواریم که بتوانید از کمپین هایی که در این پست آورده ایم چیزهای زیادی بیاموزید و بتوانید برای اطمینان از رشد نام تجاری و تقاضای بیشتر محصولات آن ، از کتابهای مربوطه برگهایی خارج کنید.

 

منبع: https://flwland.com/

https://www.mrinsta.com/the-best-insta-marketing-campaigns-from-2017-2019-and-what-you-can-learn-from-them/

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی