اینستاگرام اخیراً از مرز یک میلیارد عبور کرده و آن را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است. به طور متوسط 63٪ از کاربران حداقل یک بار در روز وارد سیستم می شوند و 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. بازاریابان با این کانال حداقل 200 میلیون فالوور واقعی اینستاگرام از نمایه کسب و کار بازدید می کنند و تقریباً 62٪ از کاربران پس از تماشای استوری های اینستاگرام علاقه بیشتری به یک محصول یا مارک پیدا می کنند. آمار این کانال رسانه های اجتماعی به قدری جذاب است که انتظار می رود رشد چشمگیری در سال های آینده داشته باشد.
اینستاگرام فرصت های زیادی را از طریق کمک به درآمدزایی به عنوان یک تأثیرگذار برای گسترش تجارت در مقیاس کوچک به کاربران خود ارائه می دهد. اما ممکن است یک سوال پیش بیاید که چگونه کاربران اینستاگرام با میلیاردها کاربر می توانند قابلیت مشاهده خود را افزایش دهند؟ چگونه می توانید به عنوان یک کاربر مشتاق اینستاگرام ، نمایه اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنید؟ بخوانید تا متوجه شوید!
مخاطبان خود را بشناسید
شما ممکن است یک مارک تجاری بزرگ یا کوچک یا تأثیرگذار با تعداد زیادی فالوور اینستاگرام یا حتی معمولی باشید که می خواهد استعدادی از خود به نمایش بگذارد و در میان جمعیت برجسته شود. مهم نیست که کی هستید ، مهمترین جنبه ای که باید قبل از افتتاح حساب اینستاگرام در نظر بگیرید این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند. حساب شما باید مخاطبان شما را به خود جلب کند و توجه آنها را جلب کند و آنها را به دنیای خود دعوت کند. تا زمانی که ندانید مخاطب هدف شما کیست ، نمی توانید با بینندگان مناسب ارتباط برقرار کنید و نوردهی و نمایشی که شایسته آن هستید را دریافت نخواهید کرد.
روی نمایه خود کار کنید
نمایه شما اولین برداشتی است که از مخاطبان خود ایجاد می کنید و باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا بتواند آنها را در سایت شما کلیک کند. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود نمایه اینستاگرام خود انجام دهید که به شما کمک می کند در میان جمعیت میلیونی کاربران برجسته شوید.
تصویر نمایه: اولین چیزی است که مردم متوجه آن می شوند. مطمئن شوید که تصویر نمایه شما واضح است و نشان دهنده شما یا تجارت شماست. از چیزی که در تصاویر google پیدا کرده اید استفاده نکنید. هنگامی که محتوا را به اشتراک می گذارید و همچنین در برگه اخبار ، که دنبال کنندگان هنگام دریافت اعلان می بینند ، عکس نمایه شما در فید دنبال کنندگان اینستاگرام شما نشان داده می شود.
بیوگرافی شما: بیوگرافی اینستاگرام شما به مردم می گوید شما کی هستید. اگر می خواهید آنچه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به مردم بگویید ، بیوگرافی شما باید تا آنجا که می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید ، آن را کوتاه و دقیق بیان کنید ، به اندازه کافی خواننده را فریب می دهد تا شما را دنبال کند. بیو پراکنده آنها را دور می کند.
پیوند: مهمترین جنبه نمایه شماست و مکانی است که دوست دارید مخاطبان شما به آنجا بروند. این ارتباطی است که اگر زنده بماند به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را به نمایه خود هدایت کنید.
یک تم رنگی ثابت انتخاب کنید
قبل از اینکه وارد تعامل پیشرفته شوید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تم رنگی اصلی یا یک پالت رنگ برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید. هشتگ ، داستان ها و سایر درگیری ها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید ، اما بدون تم رنگی ثابت ، تصاویر شما ممکن است مانند یک انبوه از تصاویر آماتوری از لحظات قطع شده زندگی به نظر برسد. هنگامی که از تم رنگی استفاده می کنید می توانید تصاویر و فیلم های خود را به صورت مجموعه ای منظم جلوه دهید.
هنگام انتخاب رنگ یا پالت رنگ ، اطمینان حاصل کنید که با نورپردازی نیز سازگار باشید. با محدود شدن به فیلترهای اصلی می توانید تأثیر زیادی بر مخاطبان خود بگذارید. برای ویرایش همه عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید از همین برنامه ها و فیلترها استفاده کنید. آیا می دانید پرکاربردترین فیلتری که تصاویر را برجسته ، روشن می کند و عمق ظریفی به آن می افزاید ، Clarendon است؟
یک موضوع داشته باشید
داشتن یک طرح رنگی یا یک پالت رنگی که از تصاویری که در پروفایل خود ارسال می کنید تعریف می کند ، امری حیاتی است. این کمک می کند تا محتوای شما را سر و صدا کنید تا به نظر آنها سازگار و حرفه ای به نظر برسد. اما اگر تم ندارید یک پالت رنگ چقدر خوب خواهد بود؟ یک موضوع به موضوع محتوای شما اشاره دارد.
داشتن یک تم خاص به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را توسعه دهید و همچنین هشتگ خود را پرورش دهید. علاوه بر این ، می توانید در مسیر خود باقی بمانید ، لایک های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید و دنبال کنندگان بیشتری ایجاد کنید. ایجاد یک تم به محض افتتاح حساب اینستاگرام به شما کمک می کند تا ثابت قدم باشید ، این یک جنبه دشوار برای ارسال در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. اگر شغلی نیستید ، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه زیادی داشته باشید و همه چیز در مسیر تعیین شده جریان خواهد یافت. اگر یک تجارت هستید ، مطمئن شوید که موضوع شما با نام تجاری ، محصول و خدمات شما سازگار باشد.
قبل از ارسال ویرایش کنید
ویرایش مهمترین فرایند عکاسی است. برای داشتن یک تصویر عالی نیازی به دوربین پرهزینه ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید ویرایش است تا بتوانید برجسته شوید. پیروان واقعی اینستاگرام دوست دارند چیزی جدید و خلاقانه ببینند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصاویر خود را کامل کنید ، و هنگامی که شخصی از طریق آنها پیمایش می کند باعث جلب توجه آنها می شود. به یاد داشته باشید ، بسیاری از پیشرفت ها به کمال می افزایند.
از هشتگ ها و داستان ها استفاده کنید
هشتگ ها بهترین روش جستجو در اینستاگرام هستند و اگر می خواهید پیدا شوید باید از هشتگ ها استفاده کنید. آنها به تصویری که به اشتراک می گذارید معنی می دهند و همچنین میزان نوردهی را افزایش می دهند. یک دسته برچسب وجود دارد که می توانید در این بستر رسانه های اجتماعی استفاده کرده و قابلیت مشاهده ، نظرات و پسندیدن های اینستاگرام خود را افزایش دهید.
اینستاگرام داستان ها را در سال 2016 راه اندازی کرد تا به عنوان برجسته مداوم نمایه شما استفاده شود. داستان ها ویژگی های بسیاری از نظرسنجی گرفته تا گزینه کش رفتن برای پیوند به محتوا را ارائه می دهند. این یکی از ساده ترین راه ها برای رشد در اینستاگرام است.
مرتباً ارسال کنید
سازگاری کلید رشد در هر بستر رسانه های اجتماعی است. اگر می خواهید نمایه اینستاگرام خود را از سایرین برجسته سازد ، ارسال پست منظم را فراموش نکنید. هرچه تصاویر بیشتری پس از بهینه سازی ارسال کنید ، میزان استفاده از هشتگ ها بیشتر می شود. همچنین اگر پست های جالبی داشته باشید نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد. ارسال منظم به شما اطمینان می دهد که شما به صورت منظم در فیدهای دیگران ظاهر می شوید.
کیوریتور باشید
بسیاری از کاربران اینستاگرام دارای یک تم خاص هستند و محتوای بسیار کمی ارسال می کنند ، و دیگران حساب های فوق العاده هدفمند اینستاگرام هستند که در چند موضوع مختلف مطالب را به اشتراک می گذارند. موضوع می تواند آرایش مو ، نژاد خاص سگ ، مراقبت از پوست ، سو mal عملکرد کمد لباس و غیره باشد. با متولی بودن این مطالب زیبا ، می توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کرده و یک دنباله دار فوق العاده هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنید. شما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار هدفمند به یک گروه فداکار واقعی از پیروان اینستاگرام ، یک متولی محتوای تأثیرگذار می شوید.
از اظهار نظر و پسندیدن دریغ نکنید
اینستاگرام جامعه ای است که به مشارکت شما اعتماد می کند. شما می توانید محتوای عالی داشته باشید و در عین حال لایک مورد انتظار را دریافت نکنید. یکی از دلایل این امر متقابل بودن بسیاری از افراد در اینستاگرام است. اگر این تصاویر را دوست دارید یا در مورد آنها نظر می دهید ، این افراد ممکن است تصاویر شما را نظر دهند و آنها را دوست داشته باشند هر چقدر که نارس و غیرحرفه ای به نظر برسد ، اگر به نحوه کار آن برای خوب خود فکر کنید ، ممکن است فعالیت بیشتری داشته باشید. وقتی درباره خوراک شخصی نظر می دهید ، نمایه شما بسیار فعال دیده می شود. با استفاده از فیدهای اینستاگرام دیگران می توانید توجه را جلب کرده و دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید.
برچسب جغرافیایی بسیار مفید است
برچسب جغرافیایی یک روش عالی برای برجسته کردن نمایه شما است! مردم علاوه بر جستجوی مکان در اینستاگرام ، دوست دارند در صورت تمایل به آنچه که می بینند ، در رستوران ها ، فروشگاه ها و مکان های گردشگری توقف کنند. می توانید تصویر خود را به یک مکان خاص وصل کنید و اگر فروشگاه یا رستوران دارید ، این یک روش عالی برای جذب مشتری بیشتر است. اگر فکر می کنید برچسب جغرافیایی برای شما مفید نیست اگر عضوی از یک تجارت نیستید ، پس به این فکر کنید! شما می توانید با مشاغل محلی که فکر می کنید پتانسیل بالایی دارند تماس بگیرید ، افراد محلی را جمع کنید و به عنوان یک تأثیرگذار برای این مشاغل تبدیل شوید. این می تواند به شما در افزایش ترافیک پا کمک کند.
دیگران را نشان کنید
آیا می دانید برچسب زدن دیگران راهی عالی برای نمایش در فید و صفحه پروفایل آنهاست؟ شما می توانید افراد را در تصویر خود یا حتی در نظر نشان کنید. همچنین می توانید از افراد نظر خود را بخواهید و از آنها بخواهید افرادی را که محتوای شما را به آنها یادآوری می کند نشان کنند. اگر محتوایی که ارسال می کنید جالب است و توانایی جلب توجه را دارد ، ممکن است پست شما را ویروسی کند. برچسب گذاری بهترین راه برای یافتن قابلیت مشاهده بیشتر در این بستر رسانه های اجتماعی است.
هر نکته ای که در بالا ذکر شد ، در اطمینان از برجسته بودن نمایه اینستاگرام شما تأثیر دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که همه این عناصر را کنار هم جمع کرده و نمایه ای ایجاد کنید که می تواند ارتباط عمیقی با بینندگان داشته باشد. اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است به شرطی که بدانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید.
منبع: https://flwland.com/buy-instagram-followers/follower-panel/