دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

Buzzoid بهترین دنبال کنندگان اینستاگرام در بازار را ارائه می دهد. معاملات ما را بررسی کنید

اگر به دنبال به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر برای نام تجاری خود و افزایش تعداد پیروان خود هستید ، دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را از Buzzoid خریداری کنید. ما قول می دهیم فوراً دنبال کننده های اینستاگرام باکیفیت را تحویل دهیم (به هیچ رمز عبوری لازم نیست!)

آماده خرید دنبال کننده های اینستاگرام خود هستید؟
دنبال کنندگان بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. دنبال کنندگان اینستاگرام خود را از Buzzoid خریداری کنید ، و تماشای نمایه اینستاگرام خود را به رسمیت شناختن ، دید و نوردهی بیشتری کسب کنید.

Buzzoid - ارائه دهنده شماره یک اینستاگرام شما
1،000،000 مشتری خوشحال نمی تواند اشتباه باشد!

چرا باید دنباله های اینستاگرام را بخرم؟

چگونه افراد واجد شرایط هستند؟

معمولا چقدر طول می کشد؟

آیا دنبال بسیاری از افراد دنباله دار تجارت من هستند؟

چرا ما را انتخاب کنید؟

آیا می توانم حساب خود را تحریم کنم؟

https://flwland.com/buy-instagram-followers/
https://buzzoid.com/

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام اخیراً از مرز یک میلیارد عبور کرده و آن را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است. به طور متوسط ​​63٪ از کاربران حداقل یک بار در روز وارد سیستم می شوند و 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. بازاریابان با این کانال حداقل 200 میلیون فالوور واقعی اینستاگرام از نمایه کسب و کار بازدید می کنند و تقریباً 62٪ از کاربران پس از تماشای استوری های اینستاگرام علاقه بیشتری به یک محصول یا مارک پیدا می کنند. آمار این کانال رسانه های اجتماعی به قدری جذاب است که انتظار می رود رشد چشمگیری در سال های آینده داشته باشد.

 

اینستاگرام فرصت های زیادی را از طریق کمک به درآمدزایی به عنوان یک تأثیرگذار برای گسترش تجارت در مقیاس کوچک به کاربران خود ارائه می دهد. اما ممکن است یک سوال پیش بیاید که چگونه کاربران اینستاگرام با میلیاردها کاربر می توانند قابلیت مشاهده خود را افزایش دهند؟ چگونه می توانید به عنوان یک کاربر مشتاق اینستاگرام ، نمایه اینستاگرام خود را از دیگران متمایز کنید؟ بخوانید تا متوجه شوید!

 

مخاطبان خود را بشناسید
شما ممکن است یک مارک تجاری بزرگ یا کوچک یا تأثیرگذار با تعداد زیادی فالوور اینستاگرام یا حتی معمولی باشید که می خواهد استعدادی از خود به نمایش بگذارد و در میان جمعیت برجسته شود. مهم نیست که کی هستید ، مهمترین جنبه ای که باید قبل از افتتاح حساب اینستاگرام در نظر بگیرید این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند. حساب شما باید مخاطبان شما را به خود جلب کند و توجه آنها را جلب کند و آنها را به دنیای خود دعوت کند. تا زمانی که ندانید مخاطب هدف شما کیست ، نمی توانید با بینندگان مناسب ارتباط برقرار کنید و نوردهی و نمایشی که شایسته آن هستید را دریافت نخواهید کرد.

 

روی نمایه خود کار کنید
نمایه شما اولین برداشتی است که از مخاطبان خود ایجاد می کنید و باید به اندازه کافی فریبنده باشد تا بتواند آنها را در سایت شما کلیک کند. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود نمایه اینستاگرام خود انجام دهید که به شما کمک می کند در میان جمعیت میلیونی کاربران برجسته شوید.

 

تصویر نمایه: اولین چیزی است که مردم متوجه آن می شوند. مطمئن شوید که تصویر نمایه شما واضح است و نشان دهنده شما یا تجارت شماست. از چیزی که در تصاویر google پیدا کرده اید استفاده نکنید. هنگامی که محتوا را به اشتراک می گذارید و همچنین در برگه اخبار ، که دنبال کنندگان هنگام دریافت اعلان می بینند ، عکس نمایه شما در فید دنبال کنندگان اینستاگرام شما نشان داده می شود.
بیوگرافی شما: بیوگرافی اینستاگرام شما به مردم می گوید شما کی هستید. اگر می خواهید آنچه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید به مردم بگویید ، بیوگرافی شما باید تا آنجا که می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید ، آن را کوتاه و دقیق بیان کنید ، به اندازه کافی خواننده را فریب می دهد تا شما را دنبال کند. بیو پراکنده آنها را دور می کند.


پیوند: مهمترین جنبه نمایه شماست و مکانی است که دوست دارید مخاطبان شما به آنجا بروند. این ارتباطی است که اگر زنده بماند به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری را به نمایه خود هدایت کنید.


یک تم رنگی ثابت انتخاب کنید
قبل از اینکه وارد تعامل پیشرفته شوید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک تم رنگی اصلی یا یک پالت رنگ برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کنید. هشتگ ، داستان ها و سایر درگیری ها می توانند به شما کمک کنند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید ، اما بدون تم رنگی ثابت ، تصاویر شما ممکن است مانند یک انبوه از تصاویر آماتوری از لحظات قطع شده زندگی به نظر برسد. هنگامی که از تم رنگی استفاده می کنید می توانید تصاویر و فیلم های خود را به صورت مجموعه ای منظم جلوه دهید.

 

هنگام انتخاب رنگ یا پالت رنگ ، اطمینان حاصل کنید که با نورپردازی نیز سازگار باشید. با محدود شدن به فیلترهای اصلی می توانید تأثیر زیادی بر مخاطبان خود بگذارید. برای ویرایش همه عکس هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید از همین برنامه ها و فیلترها استفاده کنید. آیا می دانید پرکاربردترین فیلتری که تصاویر را برجسته ، روشن می کند و عمق ظریفی به آن می افزاید ، Clarendon است؟

 

یک موضوع داشته باشید
داشتن یک طرح رنگی یا یک پالت رنگی که از تصاویری که در پروفایل خود ارسال می کنید تعریف می کند ، امری حیاتی است. این کمک می کند تا محتوای شما را سر و صدا کنید تا به نظر آنها سازگار و حرفه ای به نظر برسد. اما اگر تم ندارید یک پالت رنگ چقدر خوب خواهد بود؟ یک موضوع به موضوع محتوای شما اشاره دارد.

داشتن یک تم خاص به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را توسعه دهید و همچنین هشتگ خود را پرورش دهید. علاوه بر این ، می توانید در مسیر خود باقی بمانید ، لایک های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید و دنبال کنندگان بیشتری ایجاد کنید. ایجاد یک تم به محض افتتاح حساب اینستاگرام به شما کمک می کند تا ثابت قدم باشید ، این یک جنبه دشوار برای ارسال در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. اگر شغلی نیستید ، موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه زیادی داشته باشید و همه چیز در مسیر تعیین شده جریان خواهد یافت. اگر یک تجارت هستید ، مطمئن شوید که موضوع شما با نام تجاری ، محصول و خدمات شما سازگار باشد.

قبل از ارسال ویرایش کنید
ویرایش مهمترین فرایند عکاسی است. برای داشتن یک تصویر عالی نیازی به دوربین پرهزینه ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید ویرایش است تا بتوانید برجسته شوید. پیروان واقعی اینستاگرام دوست دارند چیزی جدید و خلاقانه ببینند. تعداد زیادی برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصاویر خود را کامل کنید ، و هنگامی که شخصی از طریق آنها پیمایش می کند باعث جلب توجه آنها می شود. به یاد داشته باشید ، بسیاری از پیشرفت ها به کمال می افزایند.

از هشتگ ها و داستان ها استفاده کنید
هشتگ ها بهترین روش جستجو در اینستاگرام هستند و اگر می خواهید پیدا شوید باید از هشتگ ها استفاده کنید. آنها به تصویری که به اشتراک می گذارید معنی می دهند و همچنین میزان نوردهی را افزایش می دهند. یک دسته برچسب وجود دارد که می توانید در این بستر رسانه های اجتماعی استفاده کرده و قابلیت مشاهده ، نظرات و پسندیدن های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

اینستاگرام داستان ها را در سال 2016 راه اندازی کرد تا به عنوان برجسته مداوم نمایه شما استفاده شود. داستان ها ویژگی های بسیاری از نظرسنجی گرفته تا گزینه کش رفتن برای پیوند به محتوا را ارائه می دهند. این یکی از ساده ترین راه ها برای رشد در اینستاگرام است.

مرتباً ارسال کنید
سازگاری کلید رشد در هر بستر رسانه های اجتماعی است. اگر می خواهید نمایه اینستاگرام خود را از سایرین برجسته سازد ، ارسال پست منظم را فراموش نکنید. هرچه تصاویر بیشتری پس از بهینه سازی ارسال کنید ، میزان استفاده از هشتگ ها بیشتر می شود. همچنین اگر پست های جالبی داشته باشید نظرات و لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد. ارسال منظم به شما اطمینان می دهد که شما به صورت منظم در فیدهای دیگران ظاهر می شوید.

کیوریتور باشید
بسیاری از کاربران اینستاگرام دارای یک تم خاص هستند و محتوای بسیار کمی ارسال می کنند ، و دیگران حساب های فوق العاده هدفمند اینستاگرام هستند که در چند موضوع مختلف مطالب را به اشتراک می گذارند. موضوع می تواند آرایش مو ، نژاد خاص سگ ، مراقبت از پوست ، سو mal عملکرد کمد لباس و غیره باشد. با متولی بودن این مطالب زیبا ، می توانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کرده و یک دنباله دار فوق العاده هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنید. شما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بسیار هدفمند به یک گروه فداکار واقعی از پیروان اینستاگرام ، یک متولی محتوای تأثیرگذار می شوید.

از اظهار نظر و پسندیدن دریغ نکنید
اینستاگرام جامعه ای است که به مشارکت شما اعتماد می کند. شما می توانید محتوای عالی داشته باشید و در عین حال لایک مورد انتظار را دریافت نکنید. یکی از دلایل این امر متقابل بودن بسیاری از افراد در اینستاگرام است. اگر این تصاویر را دوست دارید یا در مورد آنها نظر می دهید ، این افراد ممکن است تصاویر شما را نظر دهند و آنها را دوست داشته باشند هر چقدر که نارس و غیرحرفه ای به نظر برسد ، اگر به نحوه کار آن برای خوب خود فکر کنید ، ممکن است فعالیت بیشتری داشته باشید. وقتی درباره خوراک شخصی نظر می دهید ، نمایه شما بسیار فعال دیده می شود. با استفاده از فیدهای اینستاگرام دیگران می توانید توجه را جلب کرده و دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید.

برچسب جغرافیایی بسیار مفید است
برچسب جغرافیایی یک روش عالی برای برجسته کردن نمایه شما است! مردم علاوه بر جستجوی مکان در اینستاگرام ، دوست دارند در صورت تمایل به آنچه که می بینند ، در رستوران ها ، فروشگاه ها و مکان های گردشگری توقف کنند. می توانید تصویر خود را به یک مکان خاص وصل کنید و اگر فروشگاه یا رستوران دارید ، این یک روش عالی برای جذب مشتری بیشتر است. اگر فکر می کنید برچسب جغرافیایی برای شما مفید نیست اگر عضوی از یک تجارت نیستید ، پس به این فکر کنید! شما می توانید با مشاغل محلی که فکر می کنید پتانسیل بالایی دارند تماس بگیرید ، افراد محلی را جمع کنید و به عنوان یک تأثیرگذار برای این مشاغل تبدیل شوید. این می تواند به شما در افزایش ترافیک پا کمک کند.

دیگران را نشان کنید
آیا می دانید برچسب زدن دیگران راهی عالی برای نمایش در فید و صفحه پروفایل آنهاست؟ شما می توانید افراد را در تصویر خود یا حتی در نظر نشان کنید. همچنین می توانید از افراد نظر خود را بخواهید و از آنها بخواهید افرادی را که محتوای شما را به آنها یادآوری می کند نشان کنند. اگر محتوایی که ارسال می کنید جالب است و توانایی جلب توجه را دارد ، ممکن است پست شما را ویروسی کند. برچسب گذاری بهترین راه برای یافتن قابلیت مشاهده بیشتر در این بستر رسانه های اجتماعی است.

هر نکته ای که در بالا ذکر شد ، در اطمینان از برجسته بودن نمایه اینستاگرام شما تأثیر دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که همه این عناصر را کنار هم جمع کرده و نمایه ای ایجاد کنید که می تواند ارتباط عمیقی با بینندگان داشته باشد. اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است به شرطی که بدانید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید.

 

منبع: https://flwland.com/buy-instagram-followers/follower-panel/

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

1. دنبال کنندگان خریداری شده هرزنامه را با آنها بیاورید
در حالی که بسیاری از دنبال کنندگان خریداری شده شما کاملا جعلی هستند ، دیگران جبهه هایی برای ارسال هرزنامه هستند. با خرید این فالوورهای جعلی ، حساب خود را در سطل پست های هرزنامه باز می کنید. این ممکن است فقط در حساب اینستاگرام شما نباشد. اگر آدرس ایمیل خود را هنگام خرید حساب ها ارائه کرده اید (یا حتی آن را روی پروفایل اینستاگرام خود نوشته اید) ، فرصت دیگری را برای گسترش هرزنامه خود در اختیار این افراد قرار می دهید.

اکنون این اسپمرها به دنبال کنندگان شما دسترسی دارند تا هرزنامه شما را نیز تحویل دهند. برخی از پیروان شما آنها را دنبال می کنند (صرفاً به دلیل اینکه می بینند شما را در اختیار دارید) و وقتی کیفیت این حساب ها را کشف کنند ، پیروان اصلی شما ممکن است شما را فالو کنند.

2. اینستاگرام فالوورهای جعلی را شناسایی و پاکسازی می کند
اینستاگرام می خواهد اعضای آن تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشند. بنابراین تلاش زیادی برای یافتن و ریشه کن کردن حساب های نادرست می شود. اینستاگرام با جستجوی حساب های جعلی مرتباً پاکسازی می کند. آنها تجربه قابل توجهی در یافتن حسابهای جعلی دارند و از همه علائمی که باید جستجو کنند می دانند.

ممکن است فکر نکنید که هزینه زیادی برای فالوورهای خود پرداخت کرده اید ، اما اگر این فالوورها پس از خرید سریعاً ناپدید شوند ، باز هم هزینه آن زیاد خواهد بود.

3. خرید Fake Followers در خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است
اینستاگرام به طور فعال افرادی را که فالوور می خرند دلسرد می کند. آنها نه تنها پیروان جعلی را پاکسازی می کنند ، بلکه حق تعلیق حسابهای مربوط به این عمل را نیز برای خود محفوظ می دارند. اگر بخاطر انجام کارهای ناپاک محروم شوید ، مطمئناً برای اعتبار حساب شما ضعیف خواهد بود.

اینستاگرام ممکن است اولین باری که شما را به کارهای نادرست مشکوک می کنند به شما هشدار دهد ، اما بار دوم این کار را نمی کند.

4. داشتن پیروان جعلی اعتبار شما را به عنوان یک تأثیرگذار از بین می برد
اگر مجبور هستید به خرید فالوور متوسل شوید ، تردید وجود دارد که یک تأثیرگذار واقعی هستید. مطمئناً اینگونه مارک هایی که می توانند شما را استخدام کنند ، به مسائل نگاه می کنند.

اینفلوئنسرهای اصلی موارد زیر را به صورت ارگانیک می سازند. البته این کار زمان بر است. اما یک خطر واقعی وجود دارد که اگر سعی کنید میانبرها شوید تمام اعتبار خود را از دست خواهید داد.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردم ، مسیرهای تعامل مشخصی برای حساب های اصلی وجود دارد. اگر سطح تعامل شما بالاتر یا پایین از این مسیرها باشد ، مردم در ارزش شما به عنوان یک تأثیرگذار شک خواهند کرد.

در واقع این امر همچنین می تواند برای مارک های دارای حساب کاربری اینستاگرام مشکل ایجاد کند. اگر افراد متوجه شوند که حساب شما از هر روشی غیرمعمول به نظر می رسد ، شروع به جستجوی ارزش شما به عنوان یک تجارت می کنند. آنها تأمل خواهند کرد که آیا شما در زمینه های دیگر تجارت خود نیز صادق نیستید؟

شما باید روی ساختن موارد زیر کار کنید. پست های با کیفیت را به اشتراک بگذارید. برای گرفتن فریاد (واقعی) از مردم در اینستاگرام تلاش کنید و برخی از دنبال کنندگان آنها می آیند و نگاهی به آنچه شما ارائه می دهید ، می اندازند.

حتی می توانید برخی تبلیغات اینستاگرام را نیز درنظر بگیرید ، که این باعث افزایش دامنه شما می شود و امیدوارم فالوورهای واقعی را به خود جذب کنید. اگر بودجه ای برای "خرید" فالوور دارید ، بهتر است این پول را صرف تبلیغات کنید و دامنه پست های خود را به افرادی گسترش دهید که در واقع به آنچه شما به اشتراک می گذارید علاقه مند هستند.

5. با استفاده از پیروان جعلی پول کسب نخواهید کرد
در نهایت شما باید از خود بپرسید که چرا می خواهید فالوور بخرید. این افراد چه حساب های واقعی و چه کاملاً جعلی باشند ، هیچ هزینه ای برای محصولات شما خرج نخواهند کرد. آنها افراد را به شما ارجاع نخواهند داد.

اگر امیدوارید که یک تأثیرگذار باشید ، مارک ها ترجیح می دهند در صورت خرید فالوور با شما کار نکنند (زیرا تشخیص آنها بسیار آسان است). مارک ها تأثیرگذارهای خود را فقط بر اساس تعداد دنبال کنندگان خود انتخاب نمی کنند. اکنون ابزارهای زیادی برای کمک به مارک ها در دسترس است. سیستم عامل ها و آژانس ها در مورد افرادی که کتاب هایشان را می گیرند انتخاب می کنند. آنها نمی خواهند با کار با حساب های ناشایسته گیج شوند.

اگر شما یک برند هستید ، افزایش چندانی در شماره حساب شرکت شما به طور کاذب وجود ندارد. هیچ یک از این افراد به سایت شما نخواهند آمد و محصول شما را خریداری نمی کنند.

با پاک کردن مداوم حساب های جعلی خریداری شده توسط اینستاگرام ، به سرعت ناپدید شدن پول های اضافی را مشاهده خواهید کرد.


منبع: https://flwland.com/

Hootsuite آزمایشی را انجام داد که در آن آنها یک حساب کاربری در اینستاگرام راه اندازی کردند و دنبال کنندگان آن را خریداری کردند. آنها دریافتند که از طرفداران خریداری شده هیچ نامزدی ندارند. "حتی ماه ها بعد ، حتی یک پیرو هم به ما یک ضربه دو برابر نزده است." آنها دریافتند که فالوئرهایی که آنها خریداری کرده اند ، "ترکیبی عجیب از نوجوانان است که سلفی بدون پیراهن ارسال می کنند ، حساب هایی بدون هیچ پست و بیش از چند ربات که پورنو وب کم را می فروشند." به طور مناسب ، Hootsuite حساب آزمایشی خود را ، @ fruitless.strategy ، فراخوانی کرد و نام آن را برآورده کرد.

شما هرگز از فالوورهای اینستاگرام که می خرید درآمد کسب نمی کنید.

https://influencermarketinghub.com/why-you-should-not-buy-instagram-followers/

  • جواد یاسمی
  • ۰
  • ۰

1. Swiggy (2018)
سیستم عامل های سفارش و تحویل آنلاین مواد غذایی در سال های اخیر شاهد افزایش سریع محبوبیت بوده و در سال 2018 ، بزرگترین چنین سیستم عامل در هند ، Swiggy ، برای گسترش دامنه خود و همچنین افزایش نصب های تلفن همراه خود ، برای یک کمپین مستقر در Instagram Stories به اینستاگرام رفت. برنامه

این برند در استفاده از ویژگی های Instagram's Stories برای مبارزات انتخاباتی خود هوشمندانه عمل کرد و تصاویر زیبا و خوشمزه ای از آب و هوا را به نمایش گذاشت. همچنین CTA هایی مانند "اکنون نصب شود" و پیام هایی برای آگاهی کاربران موجود و احتمالی برنامه از مشوق هایی مانند "تخفیف 33٪" وجود داشت.

این کمپین به مدت سه ماه به طول انجامید و نتایج باورنکردنی بود ، زیرا این برند موفق شد نصب برنامه خود را 17٪ افزایش دهد و همچنین هزینه های بازاریابی خود را برای نصب برنامه 30٪ کاهش دهد. Swiggy همچنین شاهد افزایش سریع بازدید وب سایت خود بود که به لطف کمپین 30٪ افزایش یافت. از نظر افزایش مشتری خود ، Swiggy به طور موثر حضور خود را در 15 شهر در طول و عرض هند افزایش داد.

اگر در تجارت مواد غذایی هستید ، این کمپین چیزهای زیادی برای آموزش دارد ، زیرا نشان می دهد که چگونه تصاویر موثر غذا می تواند در ایجاد انگیزه برای اقدام علاقه مندان موثر باشد ، به ویژه اگر تصاویر با تخفیف و پیشنهادات جذاب همراه باشد.

2. Mothercare (2019)
Mothercare ، خرده فروش شماره یک مراقبت از کودک در انگلستان ، کمپین #BodyProudMums خود را در سال 2019 آغاز کرد و حول محور مادرانی بود که در برابر فشارهای اجتماعی که پس از زایمان شکل نمی گیرند ، خم نمی شوند.

این کمپین نه تنها در انگلیس بلکه در سراسر جهان با موفقیت همراه بود ، مادران جدید با هشتگ #BodyProudMums بدن خود را پس از بارداری و نوزادان خود با افتخار نشان دادند. دسته رسمی Insta Mothercare بهترین عکس های به اشتراک گذاشته شده با استفاده از هشتگ را به اشتراک گذاشته است.

البته صحبت در مورد یک مسئله اجتماعی که مردم از آن آگاه هستند اما دوست ندارند از آن صحبت کنند می تواند انتقاداتی را به همراه داشته باشد و برخی از منتقدان تحت تأثیر کمپین قرار نگرفتند. با این وجود ، در مجموع ، موفقیت این کمپین می تواند بازاریابان مشتاق Insta را بیاموزد که اگر می خواهید توجه دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام خود را داشته باشید ، ایجاد یک کمپین پیرامون یک مسئله اجتماعی می تواند موثر باشد. داستانهایی که از مادران سراسر جهان نقل شده است نیز بر ضرورت آلی نگه داشتن کمپینها تأکید دارند.

3. ژیلت (2019)
در ژانویه 2019 ، ژیلت کمپین #thebestamancanbe خود را راه اندازی کرد و این روش نام تجاری آرایش مردان برای پاسخگویی به حمایت روزافزون از جنبش فمینیستی #metoo بود. جنبش #metoo در تشویق صدای زنان در سراسر جهان به ویژه در مورد موارد سو abuse استفاده نقش مهمی داشت.

پاسخ ژیلت حول مردانگی سمی بود. این یک مثال دیگر بود که چگونه موضع گیری در مورد یک مسئله اجتماعی برجسته و مرتبط می تواند ارزشهای اصلی و اخلاقی یک برند را ارتقا دهد. این کمپین از آنجایی که از مارکی تهیه شد که محصولاتش همه برای استفاده آقایان در نظر گرفته شده تأثیر زیادی داشته است.

حتی اگر کمپین با انتقاد شدید از مخالفان # جنبش #metoo روبرو شد ، در کل استقبال از این کمپین مطلوب بود. در طول 24 ساعت پس از انتشار هشتگ بیش از یک میلیون بار استفاده شد.

پس از این کمپین ، بازاریابان بیشتری در Insta نظر خود را از طریق مارک های مربوطه خود به نمایش می گذارند. اگرچه نظرات قاطع در مورد موضوعات حساس اجتماعی ممکن است مخاطبان را دو قطبی کند ، اما در نهایت هویت یک مارک تجاری بسیار طولانی است.

ما به آرامی به سمت پایان سال 2020 در حال حرکت هستیم و کمپین هایی که در اینجا به آنها پرداخته ایم بدون شک نقش های بزرگی در کمپین های Insta ایفا کرده اند که امسال موج زده و سر به زیر گذاشته اند. با ورود به سال 2021 ، می توانید انتظار داشته باشید که مارک ها و مشاغل بیشتری ، بزرگ و کوچک ، ایده های ابتکاری بیشتری برای تعامل با مخاطبان هدف ارائه دهند.

با پایان دادن به این پست ، باید بگوییم که اینستاگرام هرگز به اندازه امروز یک ابزار بازاریابی قدرتمند نبوده است. به عنوان یک بازاریاب ، شما باید از بهترین ها در کسب و کار بیاموزید و کمپین شما در Insta تنها در مواقعی موفقیت آمیز خواهد بود که بتوانید از ویژگی ها و ایده های داخلی Insta از مارک های برتر برای ایجاد کمپین های به یاد ماندنی استفاده کنید. امیدواریم که بتوانید از کمپین هایی که در این پست آورده ایم چیزهای زیادی بیاموزید و بتوانید برای اطمینان از رشد نام تجاری و تقاضای بیشتر محصولات آن ، از کتابهای مربوطه برگهایی خارج کنید.

 

منبع: https://flwland.com/

https://www.mrinsta.com/the-best-insta-marketing-campaigns-from-2017-2019-and-what-you-can-learn-from-them/

  • جواد یاسمی