وقتی صحبت از دنبال کننده های اینستاگرام می شود ، اولین تمایل کاربران جستجو برای جستجوی ترفندهای سریع در مورد نحوه گرفتن توپ است. در حالی که می توانید برای یافتن راههای سریع برای انجام این کار ، به محتوای قلب خود جستجو کنید ، هیچ فایده ای برای آن وجود ندارد. با این وجود روش های بیهوده ای برای جلب توجه وجود دارد و با توجه به اینکه 700 میلیون کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد ، شما فرصت کافی برای جذب سریع دنبال کنندگان اینستاگرام را دارید.
این عاقلانه است که توجه داشته باشید که اگرچه گزینه خرید دنبال کنندگان وجود دارد ، اما این امر منجر به اشتغال کمتری ، عدم حضور مخاطب طاقچه و به طور بالقوه ، تجارت کمتر می شود. از برنامه هایی که به دنبال کنندگان و پسندهای اینستاگرام ارائه می دهند ، وسوسه نشوید بدون اینکه ابتدا حساب خود را دوست داشتنی تر کنید.
چگونه این کار را می کنید؟
این کار کمی طول خواهد کشید اما نسبتاً رو به جلو است. در اینجا هشت گام آسان برای رشد پیروان اینستاگرام شما وجود دارد:
1. کشف شوید
از طریق جستجوی گوگل ، یا از طریق یک سیستم عامل دیگر ، لازم است که در آسان کردن کاربران برای پیدا کردن حساب کاربری خود تلاش کنید. یک مکان عالی برای شروع با موارد زیر در سیستم عامل های دیگر است. به روزرسانی های مربوط به حساب اینستاگرام خود را ارسال کنید ، یا حتی پست های اینستاگرام خود را با سیستم عامل های دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای کسانی که آنرا بررسی می کنند ، انگیزه ای ارائه دهید. ایده خوبی است که پیوند اینستاگرام خود را نیز در ارتباطات تجاری و خبرنامه اضافه کنید ، یا شاید یک هشتگ مارک تجاری را به امضای ایمیل خود اضافه کنید. پست های وبلاگ می توانند از پست های تعبیه شده در اینستاگرام نیز بهره مند شوند ، خوانندگان را به حساب شما سوق می دهد.
لیست عملکرد شما
اطمینان حاصل کنید که نام اینستاگرام شما همان نام تجاری شماست - برای این واقعیت ساده که می خواهید نتایج جستجوی Google برای یافتن حساب Instagram شما باشد
حساب اینستاگرام خود را به وب سایت ، خبرنامه ها و امضای ایمیل خود اضافه کنید
2. اجتماعات کاربران اینستاگرام وجود دارد - با آنها ارتباط برقرار کنید!
دادن و دریافت یک خیابان دو طرفه است و در اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد. صدها هزار اجتماع برای هر نوع طاقچه وجود دارد ، بنابراین طبیعتاً اولین قدم شما برای یافتن آنهاست. کاربران برق برای یافتن و مشارکت در مکالمات فعال با لایک ، نظرات و مطالب اشتراکی ، به گوش دادن به اجتماعی روی می آورند. بازاریابی Influencer همچنین یک روش محبوب است که توسط کاربران عادی و مشاغل به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرد - تأثیرگذار منبع مربوط به صنعت شما و دسترسی به آنها!
لیست عملکرد شما
جستجوی هشتگ در برنامه اینستاگرام
با ابزاری مانند Hashtagify هشتگ های بیشتری پیدا کنید
3. با اتوماسیون در لاین سریع شرکت کنید
اکثر مدیران بازاریابی رسانه های اجتماعی ، کار با چند وظیفه کاری را دشوار می دانند ، چه رسد به نظارت مداوم بر جامعه خود برای مشارکت. با قرار دادن امثال خود در خلبان خودکار سرعت تعامل خود را افزایش دهید. هشتگ ها و صنایع مناسب را انتخاب کنید ، مواردی را برای جلوگیری از انتخاب کنید و بگذارید یکی از این ابزارها کار خود را در حالی انجام دهد که وقت خود را صرف کارهای بیشتر می کنید. GROWR ابزاری رایج است که ما (بدیهی است) توصیه می کنیم ، زیرا حساب شما را ایمن نگه می داریم و روی رشد تمرکز می کنیم.
لیست عملکرد شما
لایک های خودکار را برای بهبود تعامل خود تنظیم کنید
بازار هدف خود را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که امثال شما در مخاطبان مناسبی قرار دارند
هر کس را که دوست دارد / دنبال می کند درگیر کنید و پاسخ دهید - هیچ کس از کاربر اینستاگرامی ضد اجتماعی دوست ندارد!
GROWR را به صورت رایگان امتحان کنید
4- همیشه یک شخص ، مکان و / یا چیزهایی را برچسب گذاری کنید
با برچسب زدن یک کاربر دیگر و یک مکان خاص ، پست های غیب خود را جلوی چشم افراد مناسب قرار دهید. برچسب زدن مشارکت را تشویق می کند و به طور بالقوه می تواند شما را در سایر شبکه های مردم به اشتراک بگذارد. ممکن است شما محتوا "برچسب کسی را که می شناسید" در آنجا دیده باشید - این برای تعامل بسیار محبوب است و می تواند سریع حساب شما را از آنجا خارج کند.
ارتباط در اینجا مهم است - اگر شخصی که شما برچسب گذاری می کنید به آن علاقه ای نشان ندهید (یا شما را نمی شناسد) ناراحتی است.
لیست عملکرد شما
اگر پست شما مربوط به یک کاربر است ، آنها را در هر عنوان یا در عکس (یا هر دو!) برچسب گذاری کنید
اگر پست شما به یک مکان مربوط است ، آن را اضافه کنید. محل کار خود ، کافی شاپ مورد علاقه خود یا شهر خود را برچسب بزنید
5. اعداد به معنای همه چیز است: اینستاگرام Insights
اگر مطمئن نیستید که در واقع چه چیزی عمل می کند ، چه خوب است؟ در حالی که اندازه گیری موفقیت در لایک و نظر هنوز هم یک عامل مهم است ، اینستاگرام Insights در مورد برداشت ها ، دسترسی ، تعامل و پست های برتر قابل مشاهده است - تمام معیارهای مفید برای بازاریابان که می دانند چه کاری انجام می دهند.
Instagram Insights همچنین جزئیات مربوط به پیروان شما ، از جمله جنسیت ، سن و مکان را ارائه می دهد. خوب است بدانید مخاطبان شما با جمعیت هدف شما مطابقت دارند ، و چگونه می توانید استراتژی محتوا خود را بهبود بخشید تا تعامل بهتری از آنها دریافت کنید.
لیست عملکرد شما
وارد بخش Insights Instagram برنامه خود شوید
هر پست را به صورت جداگانه برای برداشت ، میزان دستیابی ، لایک و اظهار نظر اندازه بگیرید
لیستی از انواع محتوا را ایجاد کنید و ایجاد کنید
به یاد داشته باشید: داده های شما باید در طی یک دوره زمانی و نه فقط از یک پست جمع آوری شوند
6. با پست های خود هماهنگ باشید
ارسال حداقل یک بار در روز برای موفقیت ضروری است. در حقیقت ، Tailwind یک تحلیل اخیر انجام داد که نشان می دهد "با ارسال روزانه در اینستاگرام ، شما چهار برابر سریعتر از ارسال کمتر از یک بار در هفته پیروان را رشد خواهید کرد." با افزایش پست های خود ، لایک ها و نظرات طرفدارانتان در فیدهای فعالیتشان شروع به نمایش می کنند و دید شما را بیشتر می کند. به همین دلیل مهم است که همیشه فعال باشید.
سپس این سؤال مطرح می شود که چه موقع. فقط یک راه برای درست کردن آن وجود دارد: تست تست تست! با درک بازار هدف خود شروع کنید. اگر می دانید که بازار هدف شما شغل تمام وقت دارد ، ممکن است در هنگام صبح زود هنگام کار ، در هنگام استراحت ناهار هنگام ساندویچ ، در هنگام استراحت ، پست بهتر موفقیت کسب کنید ، و در اوایل عصر هنگام وقت دور از بچه ها. شما می خواهید استراتژی محتوا خود را با ارسال در ساعت های مختلف روز و سنجش تعامل تست کنید تا بتوانید زمان مطلوب پست خود را کشف کنید.
لیست عملکرد شما
حداقل یک بار در روز مطالب ارسال کنید
برای یافتن زمانهای مناسب درگیری ، ساعتهای مختلف روز را امتحان کنید
7. از استوری های اینستاگرام و فیلم های زنده بهره ببرید
در حال حاضر بزرگترین فرصت در بازار است. با بهره گیری از ویژگی های اینستاگرام استوری و ویژگی های زنده ویدیو در اینستاگرام ، می توانید نامزدی خود را به سطح بعدی شروع کنید.
Instagram Stories بیش از 200 میلیون نفر روزانه آنها را مشاهده می کند - کاربران بسیار فعال که می توانند منبع زیر برای زیر باشند. در بالای برنامه اینستاگرام ظاهر می شود ، این یک واقعیت شناخته شده است که داستان ها منجر به جذابیت بالا می شوند ، با یک سوم از محبوب ترین داستان های ایجاد شده توسط مشاغل.
Live Video یکی دیگر از ویژگی های جدید است که بیشتر برای پوشش رویدادهای زنده مانند کنفرانس ها و تبلیغات درون فروشگاهی استفاده می شود. پس از اتمام یک فیلم زنده ، به شما گزینه ای داده می شود تا ویدیو به مدت 24 ساعت امکان پخش مجدد قرار گیرد. یکی دیگر از ویژگی های منظم با فیلم زنده این است که کاربران هنگام شروع پخش از شما مطلع می شوند - یک جایزه اضافی برای ایجاد تعامل بیشتر.
لیست عملکرد شما
یک استوری اینستاگرام ایجاد کنید و ببینید کدام یک از انواع مطالب بهتر از سایرین کار می کنند
یک فیلم زنده بکشید ، و اغلب آن را انجام دهید - به ویژه اگر ارزش را به مردم اضافه کند
8. تبلیغات اینستاگرام نیز بسیار جذاب است
در بین کلیه پلتفرم های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی ، بسیاری از مشاغل ادعا می کنند موفقیت زیادی در تبدیل های اینستاگرام دارند. این یک راه ساده (در عین حال پرهزینه و کم هزینه) برای ارتباط سریع با پیروان بالقوه جدید بسیار سریع و بدون کار دستی درگیری جامعه است. تبلیغات اینستاگرام اهداف استانداردی مانند مکان ، سن ، جنسیت را ارائه می دهد. با این حال ، برای کشف مخاطبان مناسب ، گزینه های قابل تنظیم مانند رفتارهای کلیدی ، گروه های ذینفع و اتصالات موجود امکان هدفمندی بیشتر را فراهم می آورد.
لیست عملکرد شما
بودجه کمی برای اهداف آزمایش کنار بگذارید. هنگامی که تبدیل های بالاتر پیدا کردید افزایش پیدا کنید
تغییرات مختلف تبلیغات ، از جمله تصاویر و زیرنویس ها را آزمایش کنید
برای تبلیغات خود یک پیوند به اقدام وارد کنید
بنابراین در آنجا آن را دارید: یک دنبال کننده اینستاگرام هک می کند ، با نمونه هایی کامل. حالا از آنجا خارج شوید و توجه کنید!
https://socialgrowr.com/blog/8-easy-steps-get-free-instagram-followers-fast/
- ۹۹/۰۳/۲۶