دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

دنبال کنندگان اینستاگرام را با تحویل فوری بخرید

Buzzoid بهترین دنبال کنندگان اینستاگرام در بازار را ارائه می دهد. معاملات ما را بررسی کنید

اگر به دنبال به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر برای نام تجاری خود و افزایش تعداد پیروان خود هستید ، دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام را از Buzzoid خریداری کنید. ما قول می دهیم فوراً دنبال کننده های اینستاگرام باکیفیت را تحویل دهیم (به هیچ رمز عبوری لازم نیست!)

آماده خرید دنبال کننده های اینستاگرام خود هستید؟
دنبال کنندگان بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. دنبال کنندگان اینستاگرام خود را از Buzzoid خریداری کنید ، و تماشای نمایه اینستاگرام خود را به رسمیت شناختن ، دید و نوردهی بیشتری کسب کنید.

Buzzoid - ارائه دهنده شماره یک اینستاگرام شما
1،000،000 مشتری خوشحال نمی تواند اشتباه باشد!

چرا باید دنباله های اینستاگرام را بخرم؟

چگونه افراد واجد شرایط هستند؟

معمولا چقدر طول می کشد؟

آیا دنبال بسیاری از افراد دنباله دار تجارت من هستند؟

چرا ما را انتخاب کنید؟

آیا می توانم حساب خود را تحریم کنم؟

https://flwland.com/buy-instagram-followers/
https://buzzoid.com/

  • ۰
  • ۰

در سال 2020 ، اگر می خواهید IG خود را تقویت کنید ، این نکات رایگان ضروری است.

با ارسال های باورنکردنی فروش خود را افزایش دهید
ابتدا نقطه کانونی روشنی را تعریف کنید. مغز ما عاشق سادگی است در حالی که هدف نشان داده می شود. اتفاق بسیار زیاد در یک پست IG بیننده شما را گیج کرده و آنها را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

طرفداران و پیروان شما خواستار ثبات در رنگ ها ، روشنایی و تضاد هستند. بنابراین اگر مرتباً عکسهای تیره ارسال می کنید ، با ارسال عکسهای تاریک همراه باشید. اگر از عکس سلفی است ، پس از آن با عکس های سلفی بچسبید! ثبات باعث می شود پست های شما بیشتر از مارک تجاری احساس کنند.

افزایش فروش
پیروان خود را هیجان زده کنید
شما می خواهید هم پیروان خود را و هم از الگوریتم اینستاگرام هیجان زده کنید. با ارسال پست دوشنبه تا یکشنبه شروع کنید تا ببینید ساعت های اوج زمان تعامل شما هستند. پس از تعیین زمان اوج روز و روز اوج برای ارسال ، شروع کنید تا وقت و انرژی خود را به سمت ساختن پست های برنامه ریزی شده متمرکز کنید - به طوری که فقط در بیشترین زمان اوج پست می کنید. می توانید یاد بگیرید که چگونه یک پست را در اینجا برنامه ریزی کنید.

بزرگترین شرکت های جهان مانند Netflix ، Amazon و T-Mobile از داده های بزرگ استفاده می کنند. داده ها در حال شکل دادن به روش درک مشتری ایده آل ما هستند - و همچنین می توانیم رفتار آینده آنها را تعیین کنیم.

Instagram Analytics داده های بلادرنگ است که از صفحه IG شما مستقر است. هنگامی که پس از خرید Instagram Followers ، شروع به بدست آوردن حرکت می کنید ، مشاهده خواهید کرد که تجزیه و تحلیل های شما به طور چشمگیری در داده ها تغییر می کند. از آن داده ها برای مطابقت با آنچه که جمعیت شما می خواهد ، برای تنظیم صفحه خود استفاده کنید. به عنوان مثال. اگر بیشتر بازدید کنندگان صفحه IG شما از یک شهر خاص مانند منچستر هستند ، شروع به ایجاد محتوا بر اساس منچستر کنید.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام
تعامل خود را تقویت کنید
اینستاگرام طبق الگوریتم خود می خواهد ببیند چه مدت کاربر برای مشاهده پست ، زیرنویس هزینه کرده است و اگر پست را دوست دارد ، پس چه مدت طول می کشد تا پست را دوست داشته باشد.

مؤثرترین راه برای درگیری از طریق پست های ارگانیک عنوانی عالی است که بینندگان شما می توانند با آن طنین انداز شوند. در درجه اول و حداکثر آن را با حداکثر 3 ایموجی مختلف کوتاه نگه دارید. استفاده از ایموجی ها یک راه عالی برای انتقال احساسات شما از طریق عنوان است.

همچنین به تنظیم لحن زیرنویس کمک می کند. درست مانند تصاویر ، ایموجی ها هزار کلمه صحبت می کنند. مارک های بریتانیایی مانند BooHoo تأسیس ، Jaguar عنوان خود را با سوالی برای بازخورد و نظر پایان می دهد. بنابراین در تقویت تعامل خود با یک عنوان قاتل خلاق باشید!

همراه با استوری های اینستاگرام ، پیروان خود را روی انگشتان خود نگه دارید
مردم اکنون داستانهای اینستاگرام را بیش از همیشه ترجیح می دهند. با تشکر از رابط کاربری Snapchat که ویروسی شد ، مفهوم داستانهای اینستاگرام برای کاربران IG به راحتی قابل قبول بود. فکر کنید اگر در کفش بیننده خود بودید ، چه نوع داستانی را جذاب خواهید دید؟ اگر داستان اینستاگرام شما بدون برچسب کسل کننده است ، با آن هنوز هم کسل کننده خواهد بود.

روزانه بین یک تا هفت داستان ارسال کنید. یک موضوع مداوم را در داستان خود حفظ کنید. داستان ها مانند پست های IG نیستند که می بینید کدام پست بهترین نامزدی را دریافت می کند. IG Stories همه چیز در مورد درخواست بازخورد و دیدن اینکه آیا پیروان شما از نظر ارگانیک همچنان در حال ارسال هستند در حال رشد هستند. بنابراین خوب است که به شخصه برای بازخورد به دنبال کنندگان خود پیام دهید.

داستان های اینستاگرام
برای برقراری ارتباط با پیروان ، به زندگی خود ادامه دهید
هزاران مارک برای به دست آوردن مزایای این شرکت ، در حال پرش به Bandwaggon Instagram Live هستند. رفتن به IG Live فوراً با پیروان خود رابطه برقرار می کند. اگر خجالتی هستید ، خوب است - می توانید کلیپ های زنده کوتاه ایجاد کنید. قبل از زندگی مستقیم ، کارهایی را که می خواهید انجام دهید ، ایجاد خلاق و طوفان مغزی کنید.

دنبال کنندگان خود را در سفر به زندگی شخصی خود و ایجاد نام تجاری خود قرار دهید - یک جلسه زنده IG که شما را کمتر شرکتی و دوستانه تر می بیند. IG Live یک روش عالی برای شکستن یخ و شفاف سازی هرچه بیشتر است. به سؤالات دشوار پیروان خود پاسخ دهید و آنها را با تضمین رضایت خود ، تیم و داستان خود اطمینان دهید.

از تأثیر گذاران پیروی کنید
اکثر مارک ها برای رشد ویروسی به بازاریابی تأثیرگذار متکی هستند ، و به همین ترتیب نیز باید از شما استفاده کنند. با برقراری تماس با تأثیرگذار ، ترافیک را به صفحه خود هدایت کنید. آنها به راحتی از 30 پوند در هر 300،000 دنبال کننده پست در صفحه اینستاگرام خود را می پذیرند. از تجزیه و تحلیل صفحه آنها سؤال کنید و ببینید آیا جمعیت آنها شامل مخاطبی است که می خواهید هدف بگیرید. به عنوان مثال. شما می خواهید به طور خاص لیدز را هدف قرار دهید ، سپس اطمینان حاصل کنید که این یکی از شهرهایی است که در تجزیه و تحلیل صفحه قرار دارد.

پیروان تأثیرگذار
در خوراک اکتشاف یافت می شود
استفاده از هشتگ روشی منحصر به فرد است که در خوراک IG explore وجود دارد. هشتگ ها برای طبقه بندی پست شما توسط اینستاگرام استفاده می شوند. استفاده از هشتگ ها را به 3-4 کاهش دهید. این هشتگ ها باید هشتگ های طاقچه را هدف قرار دهند که می دانید در آن پیدا خواهید شد. برای اینکه به خوراک کاوش بپردازید ، باید پست های منحصر به فردی را بچرخانید که به مارک و محتوای عالی شما می چرخند. ارسال فقط در زمان اوج انگلیس:

دوشنبه: ساعت 7 بعد از ظهر به وقت گرینویچ و 10 بعد از ظهر GMT
سه شنبه: 3 صبح GMT و 10:00 GMT
چهارشنبه: ساعت 5 بعد از ظهر GMT
پنجشنبه: 7 صبح GMT و 11:00 GMT
جمعه: 1 صبح GMT و 8:00 GMT
شنبه: 12 صبح GMT و 2:00 GMT
یکشنبه: 5 بعد از ظهر GMT

 

منبع:https://flwland.com/buy-instagram-followers/follower-panel/

https://superviral.co.uk/buy-instagram-followers/

  • ۹۹/۰۳/۳۰
  • جواد یاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی