اگر به عکاسی ، مد و هنرهای تجسمی علاقه مند هستید ، این احتمال وجود دارد که اینستاگرام بستر انتخابی رسانه های اجتماعی شما باشد. اما تلاش برای دنبال کردن پیروان جدید ممکن است مانند تلاش برای یافتن دوستانی در یک جزیره متروک احساس شود.
رشد اینستاگرام خود در زیر عکسهای زیبایی بیش از این را می طلبد تا این اتفاق بیفتد. در اینجا چند استراتژی برای جذب اولین هزار دنبال کننده اینستاگرام شما وجود دارد.
چگونه می توان اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک رشد داد
ناگفته نماند که برای رشد اینستاگرام خود ، باید به طور مرتب محتوای با کیفیت ارسال کنید. ارسال مداوم می تواند به معنای سه بار در روز یا هر سه روز باشد ، فقط اطمینان حاصل کنید که ناپدید نمی شوید و هواداران خود را حلق آویز می کنید.
پس از ایجاد مشکل در ایجاد پست و به طور مرتب به روز کردن حساب کاربری خود ، این نکات عملی را دنبال کنید و رشد مداوم را در هیچ زمان مشاهده نخواهید کرد.
کتابخانه عکس آیفون شما نیز در حال رشد است
تولید بهترین محتوای اینستاگرام به این معنی است که می توانید عکس های زیادی را تهیه و ویرایش کنید. با استفاده از عکس های جمینی می توانید اتاق را در آیفون خود ذخیره کنید تا تصاویر مشابه ، عکس های تار و دیگر درهم و برهمی را پیدا و حذف کنید.
در اپ استور دانلود کنید
1. اکانت های اینستاگرام و فیس بوک خود را وصل کنید
آیا تو حساب فیسبوک داری؟ با اتصال به حساب های خود می توانید Facebook خود را به کار گیرید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:
در اینستاگرام به صفحه نمایه خود بروید.
بر روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست (سه خط افقی) ضربه بزنید.
به تنظیمات> حساب> حساب کاربری مرتبط بروید.
بر روی Facebook ضربه بزنید و نام کاربری Facebook خود را اضافه کنید.
برای ورود به سیستم به طور خلاصه به صفحه فیس بوک خود می روید.
پس از اتصال این دو حساب ، می توانید اینستاگرام را تنظیم کنید تا استوری ها و پست های خود را به طور خودکار در Facebook به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید پست های خود را در نمایه اصلی فیس بوک یا صفحه شخصی که مدیریت می کنید به اشتراک گذاشته شود.
2. نمایه اینستاگرام خود را بسازید که برجسته باشد
سه بخش از مشخصات اینستاگرام شما وجود دارد که باید به آنها توجه کنید - عکس نمایه ، زندگی نامه خود و محتوای شما. فقط چند ثانیه فرصت دارید که یک دنبال کننده بالقوه را با نمایه خود منتقل کنید ، بنابراین برجسته کردن آن مهم است. در اینجا چند پیشنهاد هستند.
عکس نمایه شما
نمونه ای از عکس پروفایل پروفایل اینستاگرام
تصویر نمایه شما باید با زیبایی شناسی کلی اینستاگرام شما مطابقت داشته باشد بدون اینکه نگاه عمومی داشته باشید. عکسهای اصلی در اینستاگرام بهتر از آرم ، مناظر یا سایر عکسها هستند ، زیرا باعث می شوند طرفداران شما احساس کنند در حال اتصال به یک فرد واقعی هستند.
عکس شما باید شما را برجسته کند ، و صورت شما باید بیشتر تصویر را بگیرد. به یاد داشته باشید که تصویر نمایه شما در اکثر تلفن های هوشمند بسیار کوچک به نظر می رسد. پیش زمینه خود را ساده نگه دارید ، اما در صورتی که به پیروان شما کمک می کند درک کنند که شما چه کسی هستید ، از انتخاب غرفه ها احساس راحتی کنید. اگر عکاس هستید ، دوربین خود را نگه دارید. اگر در حال پخت و پز هستید ، یک کلاله یا اسپاتول را بگیرید.
بیوگرافی و پیوند شما
یک مثال از یک زیستی نمایش مشخصات عمومی
اینستاگرام به شما 150 کاراکتر می دهد تا یک زندگی نامه را ایجاد کنید که از بین مردم برجسته شود. با این چه کار خواهید کرد؟ خبر خوب این است که شما می توانید با بایوس های مختلف بازی کنید تا دریابید که چه چیزی مؤثر است.
می خواهید بیوگرافی ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا با پیروان ایده آل اینستاگرام خود در ارتباط باشید. این بدان معناست که درباره آنها کمی صحبت کنید. شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید ، اهل کجایی هستید؟ احساس راحتی کنید که برای جذابیت بصری در ایموجی ها آبپاش کنید ، و در صورت ارتباط چند مورد هشتگ. و در آخر اینکه ، اگر هنوز هم فضا دارید ، پیش بروید و درخواست پیگیری کنید. از اینکه چند نفر شما را در این باره متعهد می کنند تعجب خواهید کرد.
اینستاگرام به شما امکان می دهد تا یک لینک قابل کلیک را در بیوگرافی خود قرار دهید ، بنابراین این شانس شما برای برجسته کردن نمونه کارها عکاسی ، حساب Tumblr یا پروفایل LinkedIn است. اگر حضور دیگری که می خواهید به اشتراک بگذارید آنلاین ندارید ، می توانید پیوند خود را خالی بگذارید. با این وجود ، برای حساب های تجاری ، حداقل یک راه برای تماس با شما نیاز دارد.
موضوع اینستاگرام شما
یک موضوع اینستاگرام به سادگی یک عنصر یا موضوع است که تمام پست های اینستاگرام شما را با هم پیوند می دهد. ایجاد موضوع منحصر به فرد خود باعث می شود عکس های شما به آسانی قابل تشخیص و ادغام در داستانی باشند که می خواهید با پست های خود بگویید.
می توانید موضوع اینستاگرام خود را بر روی یک پالت رنگی ، یک الگوی ، یک تکنیک عکاسی یا حتی فیلتری که برای همه عکس های خود استفاده می کنید ، پایه گذاری کنید - این واقعاً به نوع نگاه شما و احساسی که می خواهید از طرفداران خود استخراج کنید بستگی دارد. .
3. با استفاده از استوریهای اینستاگرام با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید
استوری های اینستاگرام روزانه بیش از 400 میلیون نفر استفاده می شوند. هر وقت داستانی را در اینستاگرام منتشر می کنید ، نمایه شما در بالای صفحه اصلی پیروان شما ظاهر می شود. هرچه تعداد بیشتری از افراد Story های شما را تماشا می کنند و با نمایه شما درگیر می شوند ، پست های شما بیشتر در صفحه ظاهر می شوند.
راه دیگر برای رشد موارد زیر با استوری های اینستاگرام ، برچسب زدن دوستان و مارک های مرتبط با داستان شماست. هر وقت یک حساب اینستاگرام خود را در استوری خود برچسب گذاری کنید ، آنها گزینه ارسال مجدد آن را خواهند داشت. بنابراین ، خواه آن یک مارک پوشاک باشد که عاشق آن هستید یا همکار دیگری از کار ، برچسب زدن به آنها باعث گسترش این کلمه و رشد زیر خواهد شد.
دنبال کنندگان اینستاگرام خود را با استفاده از Stories رشد دهید
4- از هشتگ های مربوطه استفاده کنید
استفاده از هشتگ احتمالاً ساده ترین راه برای جلب مطالب خود در مقابل مخاطبان جدید و رشد دنبال کنندگان اینستاگرام است. از آنجا که محتوای بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارد ، کشف ، جستجوی و طبقه بندی آن بدون هشتگ بسیار سخت خواهد بود.
اینستاگرام حداکثر تا 30 هشتگ در هر پست امکان پذیر است. قبل از انتشار پست خود ، تحقیق کنید که هشتگ های متناسب با طاقچه شما و آنچه را که در مورد آن ارسال می کنید ، متناسب هستند. همیشه در صورت امکان از هشتگ های مبتنی بر مکان استفاده کنید. شما باید از ترکیبی از هشتگ های عمومی مانند # Waterfall یا #germanshepherd و موارد هدفمندتر و ترند مانند #welltraveled یا #acolorstory استفاده کنید.
چند نکته برای استفاده از هشتگ:
کاملاً خوب است که هشتگ های خود را به اولین اظهار نظر در پست خود اضافه کنید تا از به هم ریختن زیرنویس خود جلوگیری کنید.
از استفاده از همین هشتگ بارها و بارها خودداری کنید ، زیرا ممکن است اینستاگرام این اسپم را در نظر بگیرد.
هشتگ هایی را در اینستاگرام جستجو کنید و به دنبال مواردی باشید که زیر 500000 پست داشته باشند. به این ترتیب شانس بهتری برای یافتن پیدا می کنید.
اگر می خواهید محتوای شما توسط حساب های بزرگ نشان داده شود ، هشتگ های مارک دار را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.
5- مخاطبان ایده آل خود را پیدا کرده و با آن درگیر شوید
راه مطمئن دیگر برای رشد دنبال کنندگان اینستاگرام شما پیدا کردن افرادی است که فکر می کنید به مطالب شما علاقه مند هستند و با آنها درگیر می شوید. این به این معنی است که عکسهای آنها را دوست دارید ، نظرات کاملی را که بیش از چهار کلمه دارند ، در اختیار شما قرار می دهد و اگر پست های آنها را دوست دارید دنبال کنید.
برای یافتن افراد همفکر در اینستاگرام ، می توانید بر اساس هشتگ هایی که قبلاً از آنها استفاده می کنید ، جستجو کنید ، صفحه کاوش را مرور کنید یا در مکان های خاصی جستجو کنید. حساب هایی را که دوست دارید ، دنبال کنید و هر روز با جامعه خود ارتباط برقرار کنید. بله ، زمان لازم است ، اما موارد زیر که شما ایجاد می کنید افرادی خواهد بود که واقعاً به عکس ها و فیلم های شما علاقه مند هستند ، و همچنین آنچه را که می خواهید بگویید.
- ۹۹/۰۴/۰۲